خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/14 - 13:04
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
رئیس فراکسیون جبهه مقاومت:

کشیده شدن جنگ یمن به خاک عربستان سعودی ها را مجبور به آتش بس کرده است

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس گفت: کشیده شدن جنگ به خاک عربستان ائتلاف سعودی را مجبور به نرمش کرده است و امروز نیاز دارد که تجدید قوایی انجام دهد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به توافق آتش بس موقت در یمن تاکید کرد:سعودی ها به هیچ توافقی پایبند نیستند و بارها حقوق انسانی یمنی ها را زیر پا گذاشته اند و این دور نیز شاید به همین سرنوشت دچار شود.



وی افزود:کشیده شدن جنگ به خاک عربستان ائتلاف سعودی را مجبور به نرمش کرده است و امروز نیاز دارد که تجدید قوایی انجام دهد اما ما از هر توافقی که محاصره را بشکند و بتواند به مردم یمن دارو و غذا برساند استقبال می کنیم.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:عربستان بارها تجاوزات غیر انسانی ای به زیرساخت های انسانی و اقتصادی یمن داشته است و هر بار که فرصت پیدا کرده است همه توافقات را زیر پاگذاشته است و نباید جبهه مقاومت در مقابل آن سکوت کند.



وی ادامه داد:پاسخ قدرتمند انصارالله باید تداوم داشته باشد و تا زمانی که عربستان و کشورهای تحت حمایت آن حقوق مردم یمن را نپذیرند نباید سلاح مقاومت خاموش شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 339393
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار