خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/11 - 18:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی با اشاره به آغاز فعالیت سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین؛

کسب مشروعیت؛ هدف نهایی رژیم صهیونیستی از عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد اکنون رژیم صهیونیستی سطحی از روابطش با برخی کشورهای عربی را آشکارسازی می شود تا بتواند مشروعیت کسب کند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور و فعالیت نخستین سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین، گفت: صهیونیست ها با رونمایی از طرح معامله قرن درصدد اجرای فاز جدیدی از عادی سازی روابطشان با دولت های عربی دست نشانده ایالات متحده هستند.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی چنین روابطی از گذشته نیز وجود داشته اما اکنون این سطح از روابط آشکار می شود تا رژیم صهیونیستی بتواند مشروعیت کسب کند.



وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از سران کشورهای عربی در برابر ظلم صهیونیست ها به فلسطینیان سکوت کرده و در مقابل اقدام به برقراری روابط سیاسی، اقتصادی و امنیتی با اسرائیل می کنند که لکه ننگ بزرگی برایشان خواهد بود، ادامه داد: سران چنین کشورهایی باید بدانند بسیاری از کشورهای دنیا رژم صهیونیستی را دارای مشروعیت ندانسته و آنها را به رسمیت نمی شناسند از این رو این اقدامشان خطای بزرگ و استراتژیکی محسوب می شود که نتیجه سیاه و شوم آن دامن‌شان را خواهد گرفت.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه صهیونیست ها برای تحقق دسیسه عادی سازی شان از حربه تفرقه افکنی و ایران هراسی بهره می برند، خاطرنشان کرد: بر این اساس می توان در اظهارات سران این کشورها به طور آشکار دید که نسبت به جمهوری اسلامی مواضع نادرستی دارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 334755
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار