خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/08 - 14:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

کام تلخ ملت عراق در اثر دخالت‌های اسرائیل با قانون ممنوعیت ارتباط با این رژیم شیرین شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب قانون جرم‌انگاری هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی در عراق را حرکتی رو به جلو و هوشمندانه دانست که ثبات، امنیت و استقلال واقعی این کشور را به همراه دارد.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ،خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تصویب قانونی در مجلس عراق مبنی بر جرم انگاشتن هرگونه رابطه با اسرائیل، گفت: کشور همسایه و برادر عراق، طی سال ها دستخوش دخالت نیروهای بیگانه شده که سهم تلخ حضور بیگانگان به ویژه نظامیان تروریست آمریکایی در این کشور بوده که ارمغانی جز ناامنی و جنگ نداشته است.



نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا اقدام پارلمان عراق و تصویب قانون برای جرم انگاری رابطه با رژیم صهیونیستی و پیش از این قانون اخراج نیروهای نظامی آمریکا از این کشور نشان دهنده به ستوه آمدن ملت عراق از دخالت های بیگانه بوده که در قالب مصوبه قانون تبلور یافته است.



وی در ادامه این اقدام را حرکتی رو به جلو، هوشمندانه و ملی دانست و افزود: اگر این موضوع تداوم پیدا کند کشور عراق می تواند ثبات، امنیت و استقلال واقعی خود را مجددا پیدا کند و روسیاهی بیشتر برای کشورهایی بماند که دست دوستی با رژیم صهیونیستی داده و به عادی سازی روابط دست می زنند در حالی که ملت‌های آنها مخالف هستند ولی به دلیل خفقان موجود، حق اظهارنظر ندارند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به واکنش آمریکایی ها و صهیونیست ها نسبت به تصویب این قانون، خاطرنشان کرد: آنها هرچه برخلاف منافعشان باشد را ضد آزادی بیان می دانند در حالی که اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی خود خلاف تمام موازین حقوق بشر است./



پایان پیام

  • کد خبر : 342986
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار