خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/06 - 11:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نایب رئیس کمیسیون امنیت در دیدار با عضو برجسته حزب الله لبنان:

چهره کریه رژیم صهیونسیتی را باید به کمک دیپلماسی رسمی و پارلمانی به جهانیان نشان دهیم

نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس در دیدار با عضو برجسته حزب الله و نماینده پارلمان لبنان، گفت: چهره کریه رژیم صهیونسیتی را باید با همه استفاده از همه ابزار های سیاسی و پارلمانی به جهانیان نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم عزیزی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر منطقه ای به لبنان با محمد رعد رئیس فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان و از اعضای برجسته حزب الله دیدار  و گزارشی از اقدامات مجلس شورای اسلامی درباره حوادث فلسطین ارائه کرد.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین، بیان کرد: مجاهدان غزه عملیات طوفان الاقصی را در پاسخ به ظلم ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی انجام دادند که نشان داد هیبت رژیم صهیونیستی پوشالی است و هرگز این رژیم به شرایط پیش از طوفان الاقصی بازنمی‌گردد.



وی افزود: باید تلاش کنیم چهره کریه رژیم صهیونسیتی را با همه ابزارها مانند دیپلماسی پارلمانی، دیپلماسی رسمی و دیگر اقدامات اثرگذار به جهانیان نشان دهیم.



عزیزی در پایان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در صف مقدم حمایت و پشتیبانی حزب الله است و به آن افتخار می‌کنیم.



رعد: طوفان الاقصی پاسخی به حملات وحشیانه بیش از ۷ دهه اخیر رژیم صهیونیستی 



محمد رعد عضو برجسته حزب الله لبنان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی در قبال فلسطین، گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران همیشه شجاعانه بوده و در طول حیات طیبه خود از مظلومین حمایت کرده و از ابتدا نیز توجه ویژه ای به حزب الله داشته است.



وی افزود: آمریکایی‌ ها از یک دروغ خبرسازی کردند و اتهامات تروریسیتی به حماس زدند اما حتی یک سند نداشتند اما اکنون مشخص شده کودک کش کدام طرف است.  روزانه کودکان زیادی توسط رژیم صهیونیستی جان خود را از دست می‌دهند.



رئیس فراکسیون مقاومت مجلس نمایندگان لبنان در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی و رسانه‌های حامی آن می‌خواهند جنایات جنگی‌شان علیه غزه را دفاع از خود معرفی کنند در حالی که اصلا این‌گونه نیست زیرا طوفان الاقصی پاسخی به حملات وحشیانه بیش از ۷ دهه اخیر رژیم صهیونیستی بود که تبیین این موضوع به وسیله دیپلماسی ممکن است./



پایان پیام

  • کد خبر : 370653
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار