خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/04/28 - 14:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی جهان‌آبادی با اشاره به نامه محمود عباس به اسد مطرح کرد

چرخش محمود عباس از مسیر سازش با آمریکایی‌ها به سمت ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است محمود عباس طرح سازش با آمریکا را شکست خورده می‌داند از این رو تلاش دارد به جبهه مقاومت و به دنبال آن ایران نزدیک شود.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به نامه محمودعباس به بشار اسد درباره  وضعیت فلسطین، گفت: تاکنون تحولات عمده ای در منطقه فلسطین رخ داده که طی آن باعث شده برخی گروه های فلسطینی همچون سازمان آزادیبخش فلسطین و تشکیلات خودگردان که گمان می کردند از طریق رایزنی با آمریکا می توانند بخشی از خواسته های فلسطین را برآورده کنند، از این امید واهی دست بردارند.



نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: تحولات نشان می دهد کشورهایی که تا امروز ادعای حمایت از فلسطینیان را داشته و در واقع از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می کردند در تمام این مدت درصدد تضییع حقوق فلسطینیان با شیوه های مختلف بوده و تلاش داشتند زمان را برای ادامه حیات صهیونیست ها بخرند.











جلیل رحیمی جهان آبادی


وی در ادامه با بیان اینکه منطقه کرانه باختری تحت حمایت محمود عباس است و وی دل خوشی از معامله قرن ندارد، اظهار داشت: آنها هم اکنون به ماهیت آمریکایی ها که هیچگاه به دنبال احقاق حقوق فلسطین نبوده اند پی برده و فهمیده اند که علنا آمریکایی ها به دنبال حراج خاک این کشور هستند لذا سازش را شکست خورده می دانند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ارسال نامه از سوی محمود عباس به بشار اسد بیانگر تلاش آنها برای قرابت به جبهه مقاومت است، خاطرنشان کرد: شرایط جدید بهبود روابط گروه های فلسطینی با ایران را به دنبال خواهد داشت ضمن اینکه نزدیک شدن محمود عباس به جبهه مقاومت، انتظام بیشتری میان گروه ها علیه صهیونیست ها ایجاد خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 301372
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار