خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/21 - 00:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی جهان آبادی:

پیوند پارلمان‌های آسیایی اهداف APA را محقق می کند

رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در APA، تاکید کرد: دوستی و پیوند میان پارلمان‌های آسیایی نتایج موثری در راستای دستیابی به اهداف این مجمع به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دومین نشست هیئت رئیسه و کارگروه بررسی اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA) باحضور گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، بحرین، اندونزی، پاکستان، فلسطین، کویت، امارات و اردن در ترکیه برگزار شد.

جلیل رحیمی جهان آبادی، رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در APA، در دومین نشست هیئت رئیسه این مجمع، بر ضرورت همکاری و هم افزایی میان پارلمان‌های آسیایی تاکید کرد.



رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در APA، اظهار داشت: پارلمان‌های کشورهای آسیایی عضو این مجمع، می توانند با بهره‌مندی از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی و تقویت همکاری های مبتنی بر تحکیم دوستی و صلح در آسیا، این قاره کهن را به جایگاه واقعی خود در دنیا رهنمون سازند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه بر لزوم فعالیت‌های موثر و مشترک میان پارلمان‌های عضو در جهت رفع نگرانی‌های مشترک میان کشورها تاکید و خاطر نشان کرد: دوستی و پیوند میان پارلمان‌های آسیایی نتایج موثری در راستای دستیابی به اهداف این مجمع به دنبال خواهد داشت.



در این اجلاس جلیل رحیمی جهان آبادی، رئیس گروه پارلمانی ایران در مجمع مجالس آسیایی(APA)، غلامرضا نوری قزلجه و معصومه پاشایی بهرام به عنوان اعضای هئیت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران حضور و مشارکت فعال داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 328881
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار