خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/01/14 - 12:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی‌جهان آبادی با اشاره به نشست اخیر کمیسیون مشترک برجام:

پیشنهاد جدید برجامی پذیرفته نخواهد شد/ کاخ سفید تحریم‌های ظالمانه را لغو کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران به صورت مشخص می خواهد آمریکا تمام تحریم ها را بردارد و تعهداتشان را اجرایی کند.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با برگزاری نشست مشترک کمیسیون برجام، گفت: ایران به صورت مشخص می خواهد آمریکا تمام تحریم ها را بردارد و تعهداتشان را اجرایی کند.



نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین اگر غربی ها بخواهند شیوه جدیدی را پیش پای کشورمان بگذارند و پیشنهاد دیگری را مطرح کنند، قطعا نمی تواند گره ای باز کند.



وی ادامه داد: امروزه اجماع داخلی در کشورمان تاکید جدی بر لغو همه تحریم ها و راستی آزمایی آنها دارد زیرا بدعهدی های بیشماری از سوی غربی ها شاهد بوده ایم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اگر در دیپلماسی پنج درصد ظرفیت باشد، همواره باید از آن استفاده کرد، افزود: بر این اساس دولت باید از همه ظرفیت های دیپلماسی تا آخرین روز کاری خود استفاده کند، زیرا مردم تحت فشار تحریم های ظالمانه هستند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حفظ منافع ملی در برگزاری نشست مشترک کمیسیون برجام اولویت دارد و باید طوری گفتگو شود که طرف های غربی خصوصا آمریکایی به تعهداتشان بازگردند و خسارات ایران اسلامی را جبران کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 316681
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار