خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/20 - 12:53
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی:

پیشنهاد تشکیل بنیاد الاقصی در حال بررسی است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت :از  زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی گروه های مختلف نخبگان ضمن حضور در دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین خواستار کمک به این حرکت آرمان خواهانه در حوزه های مختلف شدند و همین گروه ها پیشنهاد بنیاد الاقصی را مطرح کردند که در حال بررسی است.

سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ اظهار داشت: از  زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط حماس گروه های مختلف نخبگان ضمن حضور در دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین خواستار کمک به این حرکت آرمان خواهانه در حوزه های مختلف شدند و به دنبال آن دبیرخانه کارگروهی متشکل از  کمیته های  مختلف و با  جمعیت 3هزار نفره تشکیل داد. 



وی تصریح کرد: بر اساس این مسئولیت داوطلبانه، برنامه ریزی مختلفی برای بهره برداری از توان گروه های مختلف صورت گرفت  و  پیشنهاد تشکیل بنیاد الاقصی مطرح شد.



وی ادامه داد:  جلسه ای نیز با وزیر کشور برگزار شد و مسئولین کمیته های کارگروه نیز گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند و در ادامه وزیر کشور تاکید کرد  از این حرکت خود جوش  و نیروهای انقلابی با به کارگیری امکانات وزارت کشور در سطح کشور حمایت می کند. /



پایان پیام

  • کد خبر : 371278
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار