خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/31 - 20:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
با صدور پیامی در آستانه روز قدس

پارلمان تونس تداوم سیاست‌های اشغالگرانه ژیم صهیونیستی را محکوم کرد

پارلمان تونس در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ ای  ضمن حمایت از مردم فلسطین،  تداوم سیاست‌های اشغالگرانه و استعماری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، پارلمان تونس در آستانه روز جهانی قدس در بیانیه­ ای  ضمن حمایت از مردم فلسطین،  تداوم سیاست‌های اشغالگرانه و استعماری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و خواستار مقابله با مقاصد توسعه‌طلبانه و سیاست اشغال رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که این رژیم غاصب باید به کنوانسیون‌ها و معاهدات بین‌المللی احترام بگذارد و به آلام مردم مجاهد فلسطین پایان بخشد.



متن بیانیه مجلس نمایندگان تونس به شرح ذیل است:



درست در روزهایی که جهان سرگرم مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا است و در فلسطین وضعیت اضطراری وجود دارد، رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از شرایط موجود، ضمن تداوم جنایات خود در تحقق پروژه یهودی‌سازی قدس شریف و مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی، اقدامات سختگیرانه‌ای را علیه زندانیان انجام می‌دهد و به تصرف روشمند سرزمین‌های فلسطینی در راستای سیاست توسعه‌طلبی، تحمیل شرایط موجود و نابودی راه‌حل تشکیل دو کشور، اشتغال دارد و در قبال نقض معاهدات و پیمان‌های بین‌المللی بی‌تفاوتی می‌ورزد.



پارلمان تونس، حمایت مطلق و دائمی خود از آرمان عادلانه و مشروع فلسطین و حق مردم فلسطین برای تشکیل یک کشور مستقل به پایتختی قدس شریف تجدید می‌نماید.



مجلس نمایندگان تونس از پارلمان‌های جهان و تمام نیروها و عناصر آزادیخواه و صلح‌طلب در سراسر دنیا می‌خواهد ضمن حمایت فوری از فلسطین با مقاصد توسعه‌طلبانه و سیاست اشغال رژیم صهیونیستی مقابله نموده و این رژیم غاصب را به رعایت و احترام به کنوانسیون‌ها و معاهدات بین‌المللی وادار سازند و به آلام مردم مجاهد فلسطین پایان بخشند.

 

             زنده باد کشور فلسطین آزاد مستقل

زنده باد قدس شریف به عنوان پایتخت کشور فلسطین/



پایان پیام



پایان پیام

  • کد خبر : 298119
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار