خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/24 - 16:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی‌جهان آبادی:

ولیعهد سعودی تحت تاثر موج القائات ایران‌هراسی رژیم صهیونیستی قرار دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد متاسفانه ولیعهد سعودی ها تحت تاثر موج القائات ایران هراسی رژیم صهیونیستی قرار دارد.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ‌ملت، در خصوص لفاظی های محمد بن سلمان علیه ایران و برنامه هسته ای کشورمان، گفت: عربستان سعودی به همان میزانی که با ایران دارای اشتراکات برای گفتگو و مذاکره است، به همان میزان نیز دارای اختلاف نظر و چالش است.



نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علاوه بر این امر، ولیعهد سعودی ها تحت تاثر موج القائات ایران هراسی رژیم صهیونیستی نیز قرار دارد.



وی با اشاره به اینکه متاسفانه نگاه بن سلمان به فعالیت های اتمی و منطقه ای ایران منفی است، ادامه داد: بنابراین تا زمانی که این دیدگاه بدبینانه از بین نرود، موضوع گیری ها نیز ادامه خواهد داشت.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه وقتی ایران با کشورهای غربی وارد مذاکره می شود، این کشورها نیز تلاش می کنند با بهره گیری از ظرفیت همپیمانانشان، فضا را سخت و ملتهب کنند، افزود: بر این اساس مشاهده می شود اسرائیلی ها، کشورهای اروپایی و حتی برخی کشورهای عربی نیز در این راستا اقدام کرده و مدام بر طبل ایران هراسی می کوبند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد جمهوری اسلامی ایران به دلیل تجارب زیاد در حوزه سیاست خارجی و بین المللی، هیچگاه فریب چنین اقدامات و جنگ های روانی را نخواهد خورد./



پایان پیام

  • کد خبر : 333768
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار