خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/20 - 11:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عمویی در حاشیه‌ نشست کمیته فلسطین PUIC:

همه کشورها را باید برای پایان جنگ و اشغالگری در فلسطین متحد کنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اجلاس کمیته اضطراری فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، گفت: همه کشورها را باید متحد کنیم تا جنگ و محاصره و اشغالگری فلسطین پایان یابد و مردم فلسطین به حقوق خود برسند.

ابوالفضل عموئی در گفت و گو با  خبرگزاری خانه ملت، درباره هدف از برگزاری پنجمین نشست اضطراری کمیته دائم فلسطین اتحادیه کشورهای عضو همکاری اسلامی، گفت: امروز کمیته اضطراری فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حال برگزاری است و عصر امروز نیز کمیته مجمع بین المجالس آسیایی به میزبانی کشور ما برگزار می شود.



وی ادامه داد: ٢۶ مجلس از کشورهای اسلامی در این نشست حضور دارند و ١۴ هیئت در سطح رئیس و نایب رئیس هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: یکی از وظایف ما این است که صدای مظلومیت و فشاری که این روزها علیه مردم غزه وجود دارد، به گوش جهانیان برسد.



عمویی تصریح کرد: همچنین بتوانیم اقدام مشترک بین اللملی رو فراهم کنیم و همه کشورها را متحد کنیم تا این جنگ، خشونت و محاصره و اشغالگری پایان یابد و مردم فلسطین به حقوق خود برسند.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: جلسه امروز با سخنرانی دکتر قالیباف آغاز شد و رییس مجلس به نمایندگی مردم ایران تاکید کرد که ماجرای طوفان الاقصی واکنشی بود به ظلم ٧٢ ساله که علیه مردم فلسطین جریان داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 374416
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار