خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/29 - 17:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سفیر فلسطین در ایران:

همراه امام خامنه ای در مسجدالاقصی آزاد شده نماز خواهیم خواند

سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همراه امام خامنه ای در مسجدالاقصی آزاد شده نماز خواهیم خواند، گفت: این مهم با وحدت فلسطینیان و با حمایت کشورهای مسلمان محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، صلاح زواوی سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (دوشنبه، 29 دی ماه 99) در نشست مجازی کمیسیون های مجازی امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین، گفت: وحدت مردم فلسطین قابل تقدیر است زیرا این امر موجب شده فلسطین به عنوان مرکز وحدت بخش برای همه آزادگان در جهان شناخته شود.



وی تصریح کرد: همه باید برای رهایی فلسطین از نهر تا بحر تلاش کنیم.



سفیر فلسطین در ایران ادامه داد: عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی امری محکوم است لذا همگان باید تلاش کنند این دشمن اشغالگر از سرزمین قدس اخراج شود.



وی افزود: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و رزمندگانشان در راه مبارزه با اشغالگران صهیونیستی و آمریکایی شهید شدند.



سفیر فلسطین در ایران ادامه داد: از خداوند متعال خواستار طول عمر برای امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران هستم و قطعا همراه امام خامنه ای در مسجدالاقصی آزاد شده نماز خواهیم خواند.



وی خاطرنشان کرد: این امر با وحدت بین فلسطینیان و حمایت همه کشورها در اولین قبله، دومین مسجد و سومین حرم شریف محقق خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 312308
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار