خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/05 - 09:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نماینده رئیس APA در نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی:

نمایندگان پارلمان‌های آسیایی نسبت به ساماندهی آوارگان جنگی گام موثر بردارند

نماینده رئیس APA در نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی معتقد است عدم پایبندی برخی کشورها به برجام باعث تغییراتی در منطقه شده که نیازمند بازگشت این کشورها به رویکرد برجام است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خانه ملت به اصفهان، آسمان اردوغان نماینده رئیس APA در نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی که صبح امروز(چهارشنبه، 5 تیرماه) در اصفهان آغاز به کار کرد، گفت: کشورهای آسیایی به لحاظ اقتصادی به هم وابسته هستند و باید بتوانند به چارچوبی هدفمند در این راستا دست پیدا کنند.



وی افزود: تا کنون همکاری ها و گفتگوهای سازنده ای با همتایان خود در ایران داشته ایم و روابطی که میان کشورها شکل می گیرد به عنوان دارایی برای منطقه است چرا که تحولات منطقه ای بر روی مردم تأثیر دارد.



اردوغان ادامه داد: بحث برجام یکی دیگر از مهم ترین مسائلی است که این روزها تغییر رویکرد برخی کشورها نسبت به آن باعث تغییراتی در منطقه شده است لذا پایبندی به توافق هسته ای بسیار ضروری به نظر می رسد.



نماینده رئیس APA در نشست کمیته سیاسی این مجمع گفت: از نمایندگان پارلمان ها انتظار می رود در خصوص مهاجرت و ساماندهی آوارگان جنگی قدم های موثر بردارد و از صلح و ثبات مد نظر در سوریه، فلسطین و یمن حمایت کند لذا اقدامات نمایندگان در این مسیر بسیار حائز اهمیت است./



پایان پیام

  • کد خبر : 283469
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار