خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/11 - 16:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو هیأت رئیسه مجلس ملی الجزایر در گفت‌وگو با خانه ملت مطرح کرد

نفوذ مخرب صهیونیست‌ها در حکومت‌های اسلامی از طریق عادی‌سازی روابط

عضو هیأت رئیسه مجلس ملی مردمی الجزایر با خطرناک شمردن عادی‌سازی روابط میان برخی حکومت‌های مسلمان و رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام باعث نفوذ صهیونیست‌ها در دل این حکومت‌ها شده و آنها را از درون از بین می‌برد.

حمود بن محمد یزید در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه یکی از موضوع های محوری در کنفرانس PUIC الجزایر، موضوع فلسطین است، گفت: الجزایر در این زمینه نقش مهمی دارد و فلسطین برای ما دارای اولویت و محوریت است. از آنجایی که اشغال فلسطین برای همه گروه‌های مسلمان مهم است تاکنون این موضوع در تمامی دوره های اجلاس مطرح بوده است.



عضو هیأت رئیسه مجلس ملی مردمی الجزایر در ادامه با بیان اینکه بر ما واجب است زمانی که ملت های مسلمان درگیر اتفاقی می شوند به آنها کمک کنیم، یادآور شد: رژیم صهیونیستی با نشر اکاذیب، همواره در قبال مسلمانان به دنبال اسلام هراسی بوده است.



وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا عادی سازی روابط برخی حکومت‌های مسلمان با رژیم صهیونیستی، آورده ای برای انها دارد یا خیر، عنوان کرد: عادی سازی روابط برای کشورهای مسلمان بسیار خطرناک است چرا که یک موجود خبیث را به درون خود راه می دهند غافل از اینکه صهیونیست ها در آنها رخنه کرده و از درون، آن حکومت را از بین می برند.



حمود بن محمد یزید ادامه داد: حکومت هایی که به دنبال عادی سازی روابط می روند، در واقع اختیارات سیاسی و اقتصادی خود را به دشمنانشان می‌سپارند.



عضو هیأت رئیسه مجلس ملی مردمی الجزایر در پایان با اشاره به پیروزی اخیر مسلمانان نوار غزه در به هلاکت رساندن تنی چند از نیروهای رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: ملت فلسطینی بسیار مجاهد بوده و به زودی به پیروزی بزرگ می رسند.



گفتگو از: فائزه ظهیری



پایان پیام

  • کد خبر : 356556
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم