خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/24 - 13:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
مقصودی در تشریح نشست پارلمانی کمیسیون مقام زن مطرح کردند:

موفقیت خانواده درگرو موفقیت زن و دختران یک جامعه است

فاطمه مقصودی اظهار داشت:ما این پیام را به دنیا مخابره کردیم که موفقیت خانواده در گرو موفقیت زن و دختران یک جامعه است و آنگونه که باید فن آوری نو و تکنولوژی  به طور یکسان و عادلانه در اختیار همه برای ترویج فرهنگ قرار نمی گیرد.

 فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره برگزاری  وبینار یک روزه پارلمانی کمیسیون مقام زن بعدازظهر با موضوع «دستیابی به برابری جنسیتی و توانمندسازی همه زنان و دختران در زمینه تغییر اقلیم سیاست ها و برنامه های کاهش خطرات زیست محیطی و بلایا» اظهار داشت:ما در سخنرانی خود گزارش هایی در خصوص نقش زن در مدیریت محیط زیست کشور دادیم تاکید کردیم سالهای طولانی است زنان در مدیریت کلان حوزه محیط زیست ایران نقش آفرینی جدی ای دارند.



وی افزود:فراکسیون محیط زیست مجلس نیز با مسئولیت یک خانم در حال انجام وظیفه است و در سطوح مدیریتی مختلف کشور نیز زنان ایرانی نقش آفرینی می کنند وسفیر زن نیز در این سالها داشتیم و بسیاری از شرکت های دانش بینان نیز با مدیریت زنان پیش می روند.



نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:ما این پیام را در اجلاس مخابره کردیم که موفقیت خانواده در گرو موفقیت زن و دختران یک جامعه است و یک سو نگری ها از طرف برخی از قدرت ها حقوق بشر را به چالش کشیده و آنگونه که باید فن آوری نو و تکنولوژی  به طور یکسان و عادلانه در اختیار همه برای ترویج فرهنگ قرار نمی گیرد.











فاطمه مقصودی


 



وی تاکید کرد:تعریف ما از عدالت جنسیتی و آزادی های جنسیتی متفاوت است و نگاه اسلام و قرآن به جایگاه زن نگاه همراه با کرامت و احترام است و در این نشست در این باره صحبت کردیم که نقش زنان ایرانی با حفظ شأن و جایگاهش در اجتماع بر خلاف تبلیغات موجود در دنیا بسیار پر رنگ و تاثیر گذار است آنچه که گزارش می شود همه واقعیت یک کشور وسیع حدود 80 میلیونی  نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 338998
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار