خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/16 - 16:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
امیرعبداالهیان:

مقاومت و قدرت تنها زبانی است که اشغالگران صهیونیست آنرا به خوبی می فهمند

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: امروز بر همه فلسطینی ها ثابت شده است که «مقاومت» و «قدرت» تنها زبانی است که اشغالگران صهیونیست قدس آنرا بخوبی می فهمند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین نشست اخیر رهبران مقاومت و فلسطین در بیروت را گامی سرنوشت ساز و مبارک برای آینده فلسطین و آزادی سرزمین اشغالی فلسطین از یوغ صهیونیست های تروریست ، نژادپرست و جنایتکار توصیف نمود.



وی بیداری ملت فلسطین و پویایی مقاومت را عامل اصلی شکست معامله قرن و توطئه عادی سازی روابط برخی حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی دانست و ابراز امیدواری کرد که با متحد شدن گروههای فلسطین و تمرکز بر روند مقاومت، شاهد لغو توافقات سازش و شروع انتفاضه مردمی جدید علیه صهیونیست ها باشیم.



دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: امروز بر همه فلسطینی ها ثابت شده است که «مقاومت» و «قدرت» تنها زبانی است که اشغالگران صهیونیست قدس آنرا بخوبی می فهمند.



امیرعبداللهیان با تاکید بر نقش صهیونیست ها در نا امن کردن منطقه ، حمایت ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مبارزات ملت فلسطین را یک وظیفه اسلامی برای مقابله با جنایات محور آمریکا و صهیونیست ها توصیف و تاکید نمود ملت های منطقه و امت اسلامی بر خلاف برخی از حکام خود قضیه فلسطین را اولویت اول جهان اسلام  می دانند و برای آزادی قدس و سرزمین های اشغالی مبارزه و جانفشانی خواهند کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 304024
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار