خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/06 - 15:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی با اشاره به اظهارات ضدایرانی رژیم صهیونیستی:

مقامات اسرائیل بدانند هرگونه اشتباه محاسباتی برایشان آسیب جبران ناپذیر رقم می‌زند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اسرائیلی ها باید بدانند هرگونه محاسبه اشتباه احتمالی یا اقدام ماجراجویانه می تواند آسیب های غیرقابل جبران برایشان رقم بزند.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نامه اعتراضی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به رئیس شورای امنیت در راستای تهدیدات رژیم اسرائیل علیه برنامه هسته‌ای کشورمان، گفت: تاسیسات هسته‌ای ایران تحت پادمان‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و نظارت گسترده این مجموعه فعالیت می کند و این در حالیست که اسرائیلی ها دارای کلاهک اتمی هستند.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این میان مشاهده می شود که مسئولان رژیم صهیونیستی در مجامع مختلف بین المللی از حمله به ایران و آسیب رساندن به برنامه هسته ای کشورمان تاکید دارند که نهایت گستاخی بوده و بر خلاف قوانین بین الملل و منشور سازمان ملل است.



وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت ظی سالیان اخیر توانسته نقشه ها و دسیسه های این رژیم منحوس را نقش برآب کند، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود که اسرائیلی ها به شدت تضعیف شده و همین امر سبب هراس مسئولانش شده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان مسئولان رژیم غاصب اسرائیل تلاش می کنند در مجامع بین المللی صحبت از ایجاد جبهه واحد جهانی علیه ایران اسلامی کنند در حالی که چنین دسیسه ای شکست خورده بشمار می رود.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین اسرائیلی ها باید بدانند هرگونه محاسبه اشتباه احتمالی یا اقدام ماجراجویانه می تواند آسیب های غیرقابل جبران برایشان رقم بزند./



پایان پیام

  • کد خبر : 326208
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار