خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/21 - 14:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

مصوبه سنای آمریکا برای مقابله با توانمندی پهپادی ایران ژست سیاسی و بدون کارایی است

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اقدامات ضدایرانی سنای آمریکا برای مقابله با توانمندی پهپادی کشورمان فقط ژست سیاسی برای اقناع افکار عمومی ایالات متحده و همپیمانان منطقه ای آنها است.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تصویب طرح ضد ایرانی کمیته سنای آمریکا موسوم به «متوقف کردن پهپادهای ایران»، گفت: قدرت نظامی و بازدارندگی جمهوری اسلامی موجب شده ایالات متحده و رژیم صهیونیستی دچار هراس شوند.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع توسعه برنامه موشکی و پهپادی ایران موجب شده برتری هوایی آمریکایی ها زیر سوال برود و این همان موضوعی است که مقامات نظامی این کشورها بارها به آن اعتراف کرده اند.



وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها هدف از تصویب چنین قوانینی را مقابله با تجاوزگری ایران عنوان می کنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که آنها به منطقه غرب آسیا و کشورهای حاضر در این منطقه لشگرکشی و تجاوز کرده اند اما ایران اسلامی با سیاست های تنش آفرین آنها مانند ایجاد گروه های تروریستی مقابله کرده که موجب امنیت و ثبات می شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ایالات متحده همواره از اعمال تحریم ها و محدودیت های حداکثری و فلج کننده علیه ایران سخن گفته است، افزود: این امر در حالیست که صنعت موشکی و پهپادی ایران با تکیه بر دانش بومی توسعه یافته که موجب شگفتی شده است. در واقع پیشرفت ایران بیانگر عدم کارایی تحریم های کاخ سفید است.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد اقدامات ضدایرانی سنای آمریکا برای مقابله با توانمندی پهپادی کشورمان فقط ژست سیاسی و بدون کارایی و برای اقناع افکار عمومی ایالات متحده و همپیمانان منطقه ای آنها است./



پایان پیام

  • کد خبر : 343559
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار