خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/10 - 17:20
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین طی پیامی

مرحوم طالب‌زاده گام‌های مؤثری برای ارتقای جبهه ضدصهیونیستی به اروپا و آمریکا برداشت

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور پیامی به بیان ویژگی‌های مرحوم نادر طالب زاده پرداخت و اقدامات وی را جهت تبیین و توسعه ارزش‌های فلسطین برشمرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور پیامی درگذشت نادر طالب زاده مستندساز ارزشی کشور را تسلیت گفت. 



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضى نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا (احزاب 23)



استاد بزرگ رسانه، تحلیگر و مستند ساز برجسته مسایل سیاسی، فرهنگی، بین المللی، هنرمند و فرهنگ ساز قدرتمند، رزمنده بسیجی میادین مختلف دفاع  از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، جناب آقای دکتر نادر طالب زاده آسمانی شد.



درگذشت این مبارز صادق و منتظر واقعی و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) قلوب آحاد دوستداران انقلاب اسلامی و حامیان جمهوری اسلامی ایران، در ایران و سراسر جهان را متالم و متاثر ساخت.



مرحوم نادر طالب زاده در کنار صدها خدمت ارزشمند و کم نظیر فرهنگی که به ملت قهرمان و بزرگ ایران اسلامی ارائه نمود در صحنه بین المللی برای توسعه ارتقا و فراترنمودن جبهه ضدصهیونیستی از جغرافیای غرب آسیا و کشورهای اسلامی و عربی به سراسر نقاط جهان بویژه آمریکا و اروپا گامهایی بس موثر و تعیین کننده  برداشت که آثار آن را طی سالهای اخیر شاهد بودیم.



مرحوم استاد نادر طالب زاده با دوستان و همفکران خویش طی سالهای اخیر اقدام به شناسایی ظرفیت های مهم و تاثیر گذار ضد صهیونیستی و حامی آرمان فلسطین در جای جای اروپا و آمریکا و سراسر جهان نمود و پس از برقراری ارتباط با آن شخصیت ها، سازمان ها و موسسه های مردم نهاد و ... در قالب مصاحبه نشست ، وبینار و گفتگو، منبری مناسب را برای ظهور آن ظرفیت ها و جهانی شدن کلام و نظر بایکوت شده آنها در سطح جهان بوجود آورد و سپس در نشست های حضوری، آن ظرفیت ها را به هم ارتباط داد و زمینه شبکه شدن ظرفیت افزایی و حضور در اقدامات میدانی فرهنگی را برای آنها فراهم ساخت.



دبیرخانه کنفرانس بین المللی فلسطین ضمن نثار درود و سلام بر آن روح بلند و ملکوتی، این ضایعه عظیم را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و آحاد ملت ایران بویژه هنر دوستان و اصحاب رسانه و تمامی شخصیت های سیاسی و فرهنگی ضد صهیونیست، در سراسر جهان تسلیت عرض مینماید.



از خداوند مسئلت می نمایم که توفیق تداوم راه او و به ثمر رساندن آرمان های او را به همراهان و همگامانش   عنایت فرماید./



پایان پیام

  • کد خبر : 341024
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار