خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/06 - 17:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس زاده مشکینی خبر داد:

لندن با بروزرسانی فهرست تحریمی علیه سپاه پاسداران بدنبال فریب افکار عمومی دنیا است

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد بروزرسانی فهرست تحریمی انگلیس علیه نهاد مردمی سپاه صرفا اقدامی رسانه ای برای فریب افکار عمومی دنیا است.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به فهرست تحریمی جدیدی دولت انگلیس علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: یکی از ویژگی های مستکبران استفاده از فرصت های برای آسیب زدن به ملت های مستقل اس که اقدام ضدایرانی لندن نیز در این راستا محسوب می شود.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انگلیسی ها سابقه سیاه و ضدبشری در کشورمان دارند؛ در واقع آنها از عوامل ایجاد قحطی در کشورمان بودند و حتی در جنگ تحمیلی از متجاوزان حمایت کردند.



وی با اشاره به اینکه استراتژی انگلیسی ها در اعمال تحریم علیه ایران است، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نقطه قوت کشورمان از سوی بریتانیا مورد هجمه قرار می گیرد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون قدرتمند است لذا تحریم های یاد شده هیچ اثری نخواهد داشت، افزود: در واقع بروزرسانی فهرست تحریمی انگلیس علیه نهاد مردمی سپاه صرفا اقدامی رسانه ای برای فریب افکار عمومی دنیا است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اقدام ضدایرانی لندن بار دیگر ذات پلید دولتمردان مستکبر این کشور را به رخ جهانیان کشاند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 359195
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار