خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/11 - 15:04
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
عزیزی:

لزوم جلوگیری از دخالت آمریکا در مذاکرات تهران-ریاض/ امنیت منطقه در گرو همکاری‌های منطقه‌ای است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ایران و عربستان دو کشور تاثیرگذار منطقه‌ای هستند، گفت: موانع توسعه روابط تهران- ریاض اعم از دخالت بیگانگان را باید رفع کنیم چراکه امنیت منطقه در گرو همکاری‌های منطقه‌ای است.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص اظهارات مطرح شده پیرامون مخالفت کاخ سفید با گفت‌وگوی تهران- ریاض، گفت: موانع مذاکرات بین دو کشور ایران و عربستان را باید برطرف کنیم، ایران و عربستان دو کشور تاثیرگذار منطقه‌ای هستند البته به طور طبیعی هر دو کشور دارای منافع راهبردی هم هستند.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچه بتوانیم موانع توسعه روابط بین دو کشور اعم از دخالت هم‍‍پیمانان سعودی‌ها و کشورهایی که می‌خواهند مذاکرات را به سمت و سوی دیگر ببرند، رفع و از آنها بکاهیم به نفع منطقه است.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه منطقه نیازمند آرامش و امنیت است، اظهار کرد: امنیت منطقه در گرو همکاری‌های منطقه‌ای است. هر کشوری که بخواهد آرامش و ثبات منطقه‌ای را به هم زند، طبیعی است که با آمریکایی‌ها همراهی می‌کند و ما نباید اجازه دهیم که چنین اتفاقی رخ دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 346782
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار