خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/07 - 09:30
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
جوکار:

لبنان مورد حمایت کامل جمهوری اسلامی است / رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد آشوب در منطقه است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به اقدامات نظامی اخیر رژیم صهیونیستی علیه مناطق غیرنظامی لبنان، گفت: شکست طرح معامله قرن، صهیونیست‌ها را ناچار به حمله نظامی برای عرض اندام کرده است.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان و فلسطین که منجر به شهادت برخی غیرنظامیان شده است، گفت: رژیم صهیونیستی به عنوان رژیمی فاقد هویت و شناسنامه، عنصر ناامن کننده منطقه بوده که برای ایجاد تنش و بی ثباتی به خاورمیانه تحمیل شده است.



نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: تمامی اقدامات رژیم صهیونیستی در راستای ایجاد آشوب در منطقه غرب آسیا است تا سردمداران آنها در آمریکا و اروپا به اهداف خود در ایجاد تفرقه میان مسلمانان و کشورهای منطقه برسند.



شکست «معامله قرن» صهیونیست‌ها را ناچار به اقدام نظامی کرده است



وی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها طرح موسوم به «معامله قرن» را مطرح کردند تا بخشی از کرانه باختری را نیز به رژیم صهیونیستی الحاق کنند، اظهار داشت: هر زمان رژیم صهیونیستی احساس می کند این طرح دستخوش بی توجهی شده و با شکست روبرو شده است، دست به اقدامات ایذایی در منطقه می زند.











محمدصالح جوکار


جوکار ادامه داد: اقدامات نظامی اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطین، لبنان و حتی یمن به خاطر ترس صهیونیست ها از به نتیجه نرسیدن طرح آمریکایی «معامله قرن» است.



این نماینده مردم از استان یزد در مجلس یازدهم در ادامه درباره احتمال بروز جنگ میان اسرائیل و لبنان به مسئولان رژیم صهیونیستی هشدار داد: اگر سردمداران این رژیم به گذشته خود نگاه کنند مسیر کنونی را پیش نمی گیرند و جنگ های گذشته با لبنان را درس عبرت خود می کنند.



افزایش سرعت براندازی رژیم صهیونیستی با اقدامات نظامی علیه غیرنظامیان



وی افزود: صهیونیست ها به خوبی می دانند اگر تحرکات نظامی علیه کشورهای منطقه داشته باشند، نابودی و سقوط این رژیم به مراتب سریع تر از اجرای طرح معامله قرن خواهد بود و این رژیم با چنین اقدامات تنها سرعت براندازی خود را افزایش می دهد چرا که وحدتی که میان جبهه مقاومت ایجاد شده و هر لحظه تقویت می شود.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان درباره موضع جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: موضع ایران در راستای احقاق حقوق مسلمانان، همواره حمایت از جبهه مقاومت بوده و استراتژی مشخص ما، برچیده شدن این رژیم نامشروع است، از این رو کشورها، جنبش ها و ملت هایی که مورد تعدی این رژیم قرار می گیرند مورد حمایت کامل جمهوری اسلامی خواهند بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 301901
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار