خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/30 - 19:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نظری عنوان کرد:

لابی صهیونیستی درصدد حفظ حمایت واشنگتن/ اتهامات ضدایرانی بایدن و نتانیاهو بی‌اساس است

نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد لابی صهیونیستی تلاش می کند با استفاده از نفوذ خود در بدنه حاکمیتی ایالات متحده، همچنان کاخ سفید را به عنوان متحد شماره یک خود حفظ کند.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به گفت و گوی رئیس جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تقابل با ایران، گفت: واشنگتن و تل‌آویو شراکت دیرینه ای دارند و مقاماتشان همواره تلاش کرده اند از یکدیگر حمایت کنند.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم در حالیست که اختلافات میان رژیم صهیونیستی و کاخ سفید بالا گرفته و از زمانی که بایدن روی کار آمده، بنیامین نتانیاهو هنوز نتوانسته در واشنگتن حضور یابد.



وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها نیز متوجه شده اند که رژیم صهیونیستی فقط برایشان هزینه دارد، ادامه داد: بر این اساس لابی صهیونیستی تلاش می کند با استفاده از نفوذ خود در بدنه حاکمیتی ایالات متحده، همچنان کاخ سفید را به عنوان متحد شماره یک خود حفظ کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه همچنان آمریکایی ها و صهیونیست ها جمهوری اسلامی را متهم به ساخت تسلیحات هسته ای می کنند و در ادامه بر ضرورت جلوگیری از این اقدام تاکید دارند در حالی که هر دو دارای کلاهک هسته ای هستند.



عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک افکار عمومی دنیا نیز متوجه شده که صهیونیست ها رژیم جعلی هستند و صرفا با حمایت آمریکایی ها توانسته اند مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون بکشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 365377
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار