خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/30 - 11:33
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
به مناسبت روز غزه،نماد مقاومت فلسطین:

فراکیسون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف بیانیه ای صادر کرد

به مناسبت 29 دی ماه روز غزه، نماد مقاومت فلسطین فراکیسون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت در بیانیه فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف آمده است:



السّلام علیْک أیّتها الصّدّیقة الشّهیدة.

اللّهمّ صلّ علی فاطمة و ابی‌ها و بعْلها و بنی‌ها والسّرّ الْمسْتوْدع فی‌ها بعدد ما احاط به علْمک.

۲۹ دیماه یادآور پیروزی ظفرمندانه و مجاهدانه ملتی مقاوم، مظلوم و حق طلب در برابر هجوم وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی است.



ملت مظلوم و بی دفاع غزه با توکل به ذات اقدس الله و عزم و اراده راسخ به اصل خودباوری، توانست با مقاومت عصاره ظلم و فساد جهانی یعنی، هیمنه پوشالی استکبار صهیونیسم بین الملل را به خاک زبونی و ذلت کشاند، که این مهم بار دیگر با جهاد ملتی مبارز و قلبی مطمئن به وعده الهی «کم مّن فئةٍ قلیلةٍ غلبتْ فئةً کثیرةً بإذْن اللّه واللّه مع الصّابرین»، که جز در مکتب اسلام حقیقی دست نایافتنی است.



شهدای  حلقه نهایی زنجیره مقاومت وخون پاک شهید راه قدس سردار  سلیمانی عزیز در مسلح کردن وآموزش مجاهدان فراموش نشدنی است،بطوریکه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در گفت و گویی تاکید کرده است  که "نقش سردار سلیمانی در ارسال سلاح به غزه معجزه بود.



فراکسیون حمایت از محور مقاومت وآزادی قدس شریف در راستای وظیفه ذاتی مجلس انقلابی؛ تداوم مقاومت و پایداری ملت فلسطین و همه آزادیخواهان حامی فلسطین تا آزادی همه سرزمین های اشغالی و قدس شریف تاکید می نماید:



1_با توجه به شرایط خطیر منطقه همه  نهادها وگروهای حامی محور مقاومت ومجالس کشورهای اسلامی برلزوم هوشیاری در برابر توطئه های استکبار جهانی.



 2_هر گونه سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دشمن قسم خورده اسلام ، خنجری در پشت ملت مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد بود . بی تردید عادی سازی روابط با صهیونیست ها یک اقدام قبیح و خلاف همه موازین اسلامی ، اخلاقی و فرهنگی است و نه تنها موجب ثبات و تامین امنیت و تحقق حقوق مشروع ملت فلسطین نخواهد شد بلکه خشم ملت های منطقه را در پی خواهد داشت.



3_استکبار جهانی به رهبری آمریکا شیطان بزرگ و رژیم غاصب کودک کش ،چنانچه بخواهند با ماجراجویی و تداوم فتنه و آتش افروزی در منطقه به اهداف و نیات پلید خود ادامه دهند ، ملت های محور مقاومت ، درس فراموش نشدنی به آنها خواهند داد.



در پایان فراکیسون حمایت  از محور مقاومت وآزادی قدس شریف، با استفاده از تمام توان و ظرفیت پارلمانی از گروهای دوستی کشورهای آزادی خواه جهت پیش برد، آرمان جهان اسلام به هم اندیشی؛ مقابله با نقشه های شوم دشمن جهان اسلام دعوت می‌نماید.



رضوان ورحمت خداوند بر روح پاک امام خمینی قدس سره، و شهدای مقاومت جهان اسلام.



"والسّلام على من اتّبع الْهدى"./



پایان پیام

  • کد خبر : 312379
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار