خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/27 - 19:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی به مناسبت سالروز «روز نکبت»:

صهیونیست‌ها نمی‌توانند «روز نکبت» دیگری را برای فلسطینیان رقم بزنند

عضو هیأت رئیسه مجلس فاجعه «روز نکبت» را تکرار نشدنی دانست و گفت: امروز ملت مقاوم فلسطین و ملت‌های بیدار دنیا اجازه رقم خوردن «روز نکبت» دیگری را به اسرائیل نمی‌دهند.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به روز نکبت که یادآور اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی با حمایت های انگلیسی و آمریکا است، گفت: روز نکبت، صفحه ای از صفحات جنایات اسرائیلی ها و اقدامی از اقدامات ننگین انگلیسی ها و آمریکایی ها بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امروز با گذشت بیش از 70 سال، همچنان صهیونیست ها به اشغال فلسطین مشغول اند اما نتیجه ای که می خواستند را هنوز نگرفته اند، یادآور شد: امروز اسرائیلی ها با همان حمایت های 70 سال گذشته اقدام به نسل کشی در غزه کرده اند غافل از اینکه تاریخ دیگر تکرار نمی شود و آنها نخواهند توانست غزه را از آن خود کنند.

وی در ادامه با اشاره به مقاومت جانانه فلسطینیان به ویژه اهالی غزه و حمایت جبهه مقاومت از آنها برای ایستادگی در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی، عنوان کرد: کابینه رژیم صهیونیستی به دنبال غصب غزه همانند منطقه فلسطین اشغالی است اما مقاومت فلسطینیان و بیداری سایر ملت ها این اجازه را به آنها نمی دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان، تکرار روز نکبت در فلسطین را دشوار و نشدنی دانست و خاطرنشان کرد: علیرغم تمام مشکلات شدیدی که صهیونیست ها برای فلسطینیان به بار آورده اند دیگر امکان ندارد آن روزها تکرار شود و آنها به هیچ وجه ذره ای از خاک خود را به صهیونیست ها نخواهند داد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378519
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار