خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/24 - 14:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی‌جهان آبادی:

صهیونیست‌ها برای جبران شکست سیاست ایران هراسی جنجال رسانه‌ای راه انداخته‌اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد رژیم صهیونیستی اقدام به راه اندازی جنجال سیاسی و رسانه ای کرده تا شکست سیاست راهبردی خودش در مقابل ایران را توجیه کند.

  جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره توافق میان ایران و عربستان، گفت: رابطه تهران و ریاض پروژه ایران هراسی که محور عبری-غربی دنبال می کرد را به شکست کشاند و این موضوع برای صهیونیست ها و آمریکایی ها که هزینه های زیادی در این راستا انجام داده بودند، گران تمام شد.



نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  در واقع رژیم صهیونیستی، ایران را به عنوان خطر برای کشورهای منطقه خصوصا همسایگان عربی معرفی می کرد و در این میان آمریکایی ها نیز از آب گل آلود ماهی گرفته و تسلیحاتشان را به این کشورها می فروختند.



وی با تاکید بر اینکه علاوه بر عادی سازی روابط میان تهران و ریاض، اکنون شاهد بهبود روابط کشورهایی مانند بحرین، اردن، مصر و امارات و ... با ایران هستیم، ادامه داد: بر این اساس رژیم صهیونیستی اقدام به راه اندازی جنجال سیاسی و رسانه ای کرده تا شکست سیاست راهبردی خودش در مقابل ایران را توجیه کند. به عبارتی صهیونیست ها اکنون وارد جنگ رسانه ای شدند و اکنون مشاهده می شود که به طور مستمر در رسانه های عبری خبرهایی مبنی بر رایزنی مسئولان این رژیم با بن سلمان و دیگر مقامات سعودی منتشر می شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: امروزه مشاهده می شود که مقامات سعودی صحبت از فراهم بودن سرمایه گذاری مشترک در ایران می کنند لذا ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر بی اثر بودن از سرگیری روابط میان تهران و ریاض دروغ بزرگ است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که اگر قرار بود بهبود روابط میان دو کشور ایران و عربستان صرفا به عنوان یک ویترین تلقی شود، سفارتخانه های دو کشور فعال نمی شدند و دستورکارهای دیگر برای همکاری های مشترک تبیین نمیشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361697
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم