خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/17 - 18:40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در نشست مشترک کارگروه‌های اتاق وضعیت فلسطین؛

صهیونیست‌ها با دیدگاه آپارتایدی مردم غزه را بمباران می‌کنند/ لزوم بصیرت افزایی نسبت به جنایات اشغالگران در فلسطین

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: صهیونیست‌ها با رویکرد آپارتایدی، خود را برترین می‌دانند و بر اساس این دیدگاه مردم مظلوم غزه را به خاک و خون می‌کشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست مشترک کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی با حضور سیدمجتبی ابطحی دبیرکل، روسا و اعضاء کارگروه‌ها بعدازظهر امروز (یکشنبه ۱۷ دی ماه) برگزار شد.



ابطحی در این نشست با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها با خروج از غزه درصدد ترمیم چهره بین المللی خود هستند، گفت: در واقع این رژیم غاصب به خوبی دریافته که هیچ وجهه حقوق بشری در میان افکار عمومی دنیا ندارد لذا تلاش می‌کند این مولفه را مدیریت کند.



وی اظهار کرد: در این میان صهیونیست‌ها با هدایت آمریکایی ها دسیسه های دیگری مانند نقطه زنی در غزه و هدف قرار دادن سران حماس را در دستورکار قرار داده اند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین تصریح کرد: به عبارتی اسرائیلی‌ها می‌خواهند به دنیا بگویند مردم غزه در امان هستند و اهداف آنها صرفاً حماس است.



ابطحی ادامه داد: این مهم درحالیست که همه دست‌اندرکاران محور مقاومت باید با آگاهی بخشی و شفاف سازی این دسیسه‌ها را خنثی کنند.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت در این راستا، افزود: به عنوان مثال افکار عمومی هنوز بمباران بیمارستان المعمدانی را فراموش نکرده اما صهیونیست‌ها می‌خواهند این قبیل اقدامات غیرانسانی خود را با دسیسه‌ ذکر شده تحت تأثیر قرار دهند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین بیان کرد: صهیونیست‌ها با رویکرد آپارتایدی، خود را برترین می‌دانند و بر اساس این دیدگاهشان مردم مظلوم فلسطین خصوصاً غزه را به خاک و خون می‌کشند.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت با بیان اینکه بصیرت افزایی نسبت به مسائل فلسطین خصوصاً غزه دارای اهمیت ویژه‌ای است، تصریح کرد: به عبارتی همه اقشار ویژه در این زمینه نقش دارند و در این راستا باید از همه ظرفیت ها بهره برده شود.



وی گفت: به عنوان مثال در این زمینه باید تولیدمحتوای بصری صورت بگیرد تا جنایات صهیونیست‌ها و همچنین مظلومیت مردم غزه آشکار شود.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین افزود: بدون شک آرمان های فلسطین، محور مقاومت و عدالت‌خواهی می‌تواند همه دل های مردم را بیدار کند.



ابطحی با اشاره به اینکه نتانیاهو می‌خواهد آتش جنگ را در منطقه گسترش دهد، تصریح کرد: در واقع صهیونیست‌ها می‌خواهند جنگ غزه را به موضوع فرعی تبدیل کنند تا دیگر جوامع دنیا نسبت به این سرزمین حساس نباشد.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت با بیان اینکه آمریکایی ها و اروپایی ها نمی‌خواهند زیربار این دسیسه بروند، اظهار کرد: در این میان نیز هوشیاری جبهه مقاومت این نقشه را برآب کرده و صهیونیست‌ها نیز هیچ ابتکار عملی برای تحقق اهدافشان ندارند.



وی با یادآوری اینکه اقدامات محور مقاومت سبب شد ائتلاف آمریکایی ها نیز که درصدد کمک به صهیونیست‌ها ها بود عملیاتی نشود، ادامه داد: خوشبختانه تدبیر محور مقاومت پاسخ داده و سبب شده موضوع کوچ دادن مردم غزه نیز خنثی شود.



ابطحی خاطرنشان کرد: امروزه شاهد جهش استراتژیک در عرصه عملی و میدان هستیم لذا شاهد به ذلت کشیده شدن صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در مقابل افکار عمومی دنیا هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374205
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار