خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/02 - 10:17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابو‌شاهین در دیدار با دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین؛

شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی با روایت نخست مقاومت از میدان/ فلسطینیان در پیچ تاریخی قرار دارند

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس‌ با اشاره به اینکه امروزه شاهد شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی هستیم، گفت: در واقع روایت نخست از میدان توسط مقاومت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی ابوشاهین، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس‌ بعدازظهر سه‌شنبه (1 اسفندماه) در دیدار با ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین، گفت: از سال 2000 میلادی شاهد آغاز حضور درخشان مقاومت در عرصه میدان هستیم و پس از عملیات طوفان الاقصی، می‌توان اذعان کرد در پیچ تاریخی قرار داریم.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون پیروزی در میدان تعیین‌کننده امور سیاسی است، اظهار کرد:  بر این اساس شاهد وارد شدن خسارت‌های متعدد و زیاد به رژیم غاصب صهیونیستی‌ هستیم که قابل جبران نیست.

 

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس‌ افزود: درگیری مستقیم و بدون فاصله رزمندگان اسلام در عرصه میدان نشان می‌دهد که اراده و ایمان توانسته شرایط را در دست بگیرد لذا شاهد شرایط مناسب در حوزه میدان هستیم.

 

ابوشاهین با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس در شرایط بدی قرار گرفته است و نمی‌تواند برای آن تدبیر کند، ادامه داد: به عبارتی توقف جنگ و درگیری برای رژیم صهیونیستی به معنای پذیرش شکست استراتژیک است و ادامه دادن این روند نیز برایشان امکان پذیر نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه امروزه همه محور مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی در کنار هم ایستاده اند، بیان کرد: بر این اساس شاهد وحدت در عرصه میدان و سیاسی هستیم که قابل توجه و تامل است.

 

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس‌ گفت: در این میان باید یادآور شد این روزها همه اذعان دارند که روایت اول توسط مقاومت رسانه ای می‌شود که شکست دیگری برای رژیم اشغالگر قدس محسوب می‌شود.

 

ابوشاهین خاطرنشان کرد:  دولت بایدن اکنون سیاست دوگانه‌ای را در پیش گرفته است؛ از سویی در داخل کشور خود بر موضوع توقف جنگ تاکید دارند تا افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهند و در انتخابات پیروز شود و از سوی دیگر با دمیدن در آتش جنگ، تلاش می‌کند لابی صهیونیستی را با خود همراه کند.

 

گفتنی است، جمعی از فعالان رسانه‌ای محور مقاومت نیز ضمن بیان دیدگاه های خود در خصوص طوفان الاقصی، پرسش‌هایی را نسبت به اظهارات علی ابوشاهین، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس‌ مطرح کردند./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 375994
کلمات کلیدی
سجاد مقدم
خبرنگار

سجاد مقدم

آخرین اخبار