خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/04 - 09:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
با همت دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین؛

شب شعر بزرگ غزه برگزار شد/ شعرخوانی شاعران چهارده کشور جهان و حوزه مقاومت

شب شعر بزرگ غزه با همت و حمایت دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین و با حضور شاعران چهارده کشور جهان و حوزه مقاومت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شب شعر بزرگ غزه شامگاه (یکشنبه ۳دی ماه) با حضور سیدمجتبی ابطحی دبیر کل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسا و اعضای کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه فلسطین، باسم نعیم رئیس دایره روابط خارجی حماس و وزیر سابق بهداشت، درمان و جوانان فلسطین، اقشار مختلف مردم و فعالان فلسطین در تالار وحدت برگزار شد.



شاعران چهارده کشور جهان و حوزه مقاومت از جمله ایران اسلامی، فلسطین، لبنان، مصر، سوریه، تاجیکستان، عراق، ترکیه، افغانستان، نپال، هندوستان، پاکستان و غیره در این مراسم، سرودهای خود در وصف مظلومیت مردم فلسطین و اعلام همبستگی با مردم غزه را برای حاضران خواندند.



همچنین گروه ارکستر سمفونیک صداوسیما آثار هنری سروده شده در راستای حمایت و همبستگی با فلسطینیان را برای نخستین بار بر روی صحنه برد و اجرا کرد.



گفتنی است، جبلی رییس سازمان صداوسیما، قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373550
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار