خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/01/28 - 09:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی:

شاهد عزم جریان‌های سیاسی برای بیرون راندن تروریست‌های آمریکایی از عراق هستیم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: امروزه شاهد عزم جدی جریان های سیاسی برای بیرون راندن تروریست های آمریکایی از عراق هستیم و این مهم در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بیانیه مشترک بغداد-واشنگتن درباره وضعیت نیروهای آمریکا در عراق، گفت: آمریکایی ها از طریق ایجاد ناامنی در این کشور حضور یافتند و اکنون نیز سرمنشاء ناامنی های منطقه هستند.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه آمریکایی ها در پوشش مبارزه با تروریست در عراق، ثروت این کشور را به غارت بردند و همواره هزینه های سنگینی بر مردم این کشور وارد کردند.



وی با یادآوری جنایت ننگین آمریکایی ها در پی به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، ادامه داد: نظامیان تروریست ایالات متحده با اقدام مذکور تمامی قوانین بین المللی را زیر پا گذاشتند و در کشور عراق اقدام به ترور فرماندهان نظامی زدند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس امروزه شاهد عزم جدی جریان های سیاسی برای بیرون راندن تروریست های آمریکایی از عراق هستیم و این مهم در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه پارلمان عراق برای خروج نظامیان آمریکایی، خاطرنشان کرد: خواست مردم این کشور اجرایی خواهد شد و هیچ تروریست آمریکایی نمی تواند مانع اجرای این امر شود از این رو مشاهده می شود واشنگتن درصدد خروج آبرومندانه از این کشور است./



پایان پیام

  • کد خبر : 317599
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار