خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/04 - 08:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
آصفری با اشاره به موضع ضدایرانی فرانسه؛

شاهد خشم پاریس از دستگیری عناصر اطلاعاتی غرب هستیم/ فرانسه رفتار سازنده داشته باشد

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: عناصر اطلاعاتی غربی ها که درصدد جاسوسی در جریانات اخیر و اغتشاشات بوده اند از سوی دستگاه های اطلاعاتی کشورمان دستگیر شده اند از این رو آنها نگران هستند و خشم خود را اینطور ابراز می کنند.

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اتهام زنی وزارت خارجه فرانسه مبنی بر اینکه ایران  معاهده‌ بین‌المللی برای مشخص کردن روابط کنسولی میان کشورها را نقض کرده و اقدام به بازداشت اتباع کشورهای خارجی می‌کند، گفت: عناصر اطلاعاتی غربی ها که درصدد جاسوسی بوده اند از سوی دستگاه های اطلاعاتی کشورمان دستگیر شده اند از این رو آنها نگران هستند و خشم خود را اینطور ابراز می کنند.



نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس تا چندی دیگر اسنادی منتشر خواهد شد که نقش کشورهای اروپایی در فتنه ها و اغتشاشات اخیر را برای افکار عمومی دنیا روشن خواهد کرد.



وی با اشاره به اینکه بهتر است فرانسوی ها پیش از اتهام زنی و طرح هر نوع ادعایی علیه ایران به عواقب آن فکر کنند،  ادامه داد: در واقع پاریس اکنون دست پیش گرفته تا در اذهان عمومی توجیه داشته باشند که این سیاست دیگر نخ نما شده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: افرادی که در ارتباط با اغتشاشات اخیر دستگیر شده اند متهم به ایفای نقش در این زمینه بوده و مراکز قضائی در حال رسیدگی به پرونده های آنان هستند.



نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اتخاذ رویکرد خصمانه و غیرسازنده دستاوردی جزء بلندتر شدن دیوار بی اعتمادی نخواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 359144
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم