خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/25 - 15:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
تقوی با اشاره به سالروز یوم النکبة؛

شاهد افول رژیم صهیونیستی هستیم/ سرزمین‌های اشغالی فلسطین بخشی از سرزمین اسلام است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه شاهد افول رژیم صهیونیستی هستیم، گفت: سرزمین‌های اشغالی فلسطین بخشی از سرزمین اسلام است.

سیدرضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرارسیدن سالروز روز نکبت، گفت: استبکار جهانی و حامیان اشغالگران در سرزمین های فلسطینی همواره تلاش کردند تا با ارعاب و فشار زمینه خروج فلسطینیان از سرزمین‌شان را فراهم کنند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم اظهار کرد: متاسفانه رژیم صهیونیستی در زمان های مختلف خصوصا یوم النکبة تلاش کرده تا خوی استکباری خودش را بیشتر به رخ بکشد و افکار عمومی دنیا نیز با چهره واقعی آنان بیشتر آشنا شوند.



وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها در روز نکبت تلاش کردند هزاران فلسطینی را از سرزمین هایشان بیرون کنند اما مشاهده می شود این دسیسه و نقشه آنان به نتیجه نرسیده است، ادامه داد: این مهم در حالیست که امروزه مردم فلسطین با تغییر شرایط زمینه افول رژیم صهیونیستی را فراهم کرده اند.



این نماینده مردم د مجلس یازدهم با یادآوری اینکه صهیونیست ها همواره نسبت به ایران نیز مواضع خصمانه ای داشته اند، افزود: انقلاب اسلامی ایران با انقلاب فلسطین پیوند دارد و جدایی ناپذیر هستند از این رو سران این رژیم غاصب همواره تلاش کردند با اقدامات ضدایرانی به کشورمان آسیب بزنند که شکست های آنان برای همگان مشهود است.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد سرزمین های اشغالی فلسطین بخشی از سرزمین های اسلامی است لذا صهیونیست ها محکوم به شکست و نابودی هستند و هرگز نمی توانند به صورت دائم در این سرزمین باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 342009
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار