خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/02 - 14:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
محمدبیگی در واکنش به حمله جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه:

سوریه در حال رونق و جان گرفتن دوباره/ سرنوشت صهیونیست‌ها جز فروپاشی نخواهد بود

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه در مجلس حمله اخیر جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه را محکوم کرد و گفت: سوریه در حال رونق و جان گرفتن دوباره است لذا این نوع تجاوازت نتیجه‌ای ندارد و سرنوشت صهیونیست‌ها جز فروپاشی نخواهد بود.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به حمله اخیر جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه و شهادت ۳ افسر سوری نیز در این تجاوز، گفت: شهادت سه افسر سوری در حملات رژیم صهیونیستی را به مردم سوریه و محور مقاومت جهان تسلیت و این حادثه را محکوم می‌کنم.



عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه مجلس شورای اسلامی، افزود: سوریه در حال بازسازی کشور خود است، مردم سوریه علی رغم بحران‌ها و تحریم‌های اقتصادی و تخریب زیرساخت های عمده عمرانی، کشاورزی و صنایع در حال رونق و جان گرفتن دوباره هستند، لذا این نوع تجاوزارت که نشان از عجز و درماندگی رژیم صهیونیستی دارد جز ادامه روند سفاکی و خونریزی این رژیم نتیجه دیگری نخواهد داشت.



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند با این حملات در عزم محور مقاومت به خصوص مردم سوریه و دولت بشار اسد خللی ایجاد نمی‌کند، سربازان بین المللی حاج قاسم همه جا حضور دارند و گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه هم این موضوع را پیگیری خواهد کرد.



وی در ادامه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است و آنها باید تاوان ضرر و زیان‌هایی که به فلسطین، سوریه، لبنان و محور مقاومت وارد کردند را بپردازند.



محمدبیگی همچنین تصریح کرد: مهم ترین تاوان اعمال خشونت بار رژیم صهیونیستی در منطقه، فروپاشی این رژیم است که به زودی رقم خواهد خورد./



پایان پیام

  • کد خبر : 342610
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار