خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/29 - 09:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
میرتاج‌الدینی:

سنای آمریکا درصدد حفظ شاکله محدودیت‌های تحریمی است

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس گفت: دولت آمریکا از برچیده شدن بخشی از تحریم ها می گوید اما سنای این کشور تلاش می‌کند شاکله و چارچوب این محدودیت ها را حفظ کند.

سید محمد رضا میر تاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص هشدار سناتورهای آمریکایی به شرکت‌ها درباره تجارت با ایران، گفت: ایالات متحده به خوبی می داند ایران اسلامی دارای ظرفیت های اقتصادی جذابی برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری است از این رو تلاش می کند سرمایه گذاران به سمت کشورمان سراریز نشوند.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع باید اذعان کرد نامه هشدار آمیز نمایندگان آمریکایی به اتاق بازرگانی، مجمع خدمات مالی و میزگرد تجارت ایالات متحده نشان دهنده هراس و راهکاری برای جلوگیری از سرمایه گذاری آنها پس از رفع تحریم های یکجانبه است.



وی با اشاره به اینکه دولت آمریکا تلاش می کند نقش پلیس خوب و سنای این کشور درصدد ایفای نقش پلیس بد در مواجهه با برجام هستند، ادامه داد: به عبارتی دولت آمریکا از برچیده شدن بخشی از تحریم ها می گوید اما سنای این کشور تلاش می کند شاکله و چارچوب این محدودیت ها را حفظ کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع آمریکایی ها می خواهند به برجام بازگردند و با کارشکنی از تحقق منافع ملت جلوگیری کنند و در عین حال حلقه محدودیت ها را تنگ تر کنند.



نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه آمریکایی ها همواره در مواجه با ایران اسلامی سیاست یک بام و دوهوا را اجرا کرده اند و هیچگاه نمی توانند با آرمان های انقلاب اسلامی کنار بیایند./



پایان پیام

  • کد خبر : 319499
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار