خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/26 - 10:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
آصفری:

سازوکار جدید آمریکا و کشورهای عربی علیه تهران همان سناریو نخ‌نمای ایران هراسی است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد کاخ سفید از دیرباز در حال اجرای سناریو نخ نمای ایران هراسی است و راه بجایی نخواهد برد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به ساز و کار جدید آمریکا و کشورهای عربی برای همکاری ضد ایرانی، گفت: کاخ سفید از دیرباز در حال اجرای سناریو نخ نمای ایران هراسی است.



نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع ایالات متحده به چنین اقداماتی ابتدا درصدد فراهم کردن شرایط برای حضور در منطقه است تا از این طریق بتواند اهدافش را محقق کند.



وی ادامه داد: همچنین مقامات کاخ سفید با دامن زدن به سیاست ایران هراسی، تولیدات نطامی خودشان را به قیمت گزاف به کشورهای عربی می فروشند و درآمدزایی می کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکا دلش برای منطقه و کشورهای دنیا نمی سوزد لذا طرح موضوعاتی مانند اینکه ایران چالش منطقه ای و موجب نگرانی است، واقعیت ندارد، افزود: به عبارتی اگر کاخ سفید به دنبال رفع چالش های بین المللی است، با اسرائیل که کلاهک هسته ای دارد مقابله کند نه جمهوری اسلامی ایران که دارای فعالیت صلح آمیز هسته ای است.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا مهمترین سد راه خودش در منطقه را ایران می داند، خاطرنشان کرد: بر این اساس مشاهده می شود این کشور تلاش می کند با همکاری همپیمانان منطقه ای در مقابل تحقق منافع کشورمان مانع تراشی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 331487
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار