خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/04 - 11:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
علیرضا بیگی:

سازمان ملل کارآمدی خود را از دست داده است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: رد قطعنامه های حقوق بشری از سوی آمریکا حاکی از تناقض گویی کاخ سفید است که پیش از این بارها تکرار شده بود.

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به رد دو قطعنامه حقوق بشر از سوی آمریکا گفت: رفتار آمریکا سر تا پا تناقض است برای این تناقض نمونه های زیادی داریم از جمله رای منفی به این دو قطعنامه؛ یعنی محکومیت تمامی اشکال تبعیض نژادی و حق غذا مرتبط با حقوق بشر است.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس تاکید کرد: اما موضوع الان کشور خودمان است ما باید به این حقوق مردم احترام بگذاریم با توجه به اینکه به این قطعنامه ها رای مثبت دادیم حقوق مردم را به رسمیت بشماریم، به آن احترام بگذاریم و اجازه ندهیم بی احترامی به آرای مردم  باعث تمسخر از سوی جامعه جهانی باشد.



این نماینده مجلس بیان کرد: با همه تناقض ها نظام آمریکا اما این کشور تا به حال توانسته اراده خود را پیش ببرد و ما باید بتوانیم با همین تناقض هایی که نظام آمریکا دارد امکان محکومیت او را در مجامع بین المللی فراهم کنیم.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: در شرایط حاضر سازمان ملل بین الملل موضوعیت خود را از دست داده و نمی تواند کارآمدی داشته باشد به نحوی که آمریکا می تواند به راحتی از برجام خارج شود و اتفاقی نیفتد، بسیاری از معاهدات را نقض کند و جامعه جهانی هم نتواند کاری از پیش ببرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 334197
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار