خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/25 - 16:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس زاده مشکینی با اشاره به سالروز یوم النکبة:

رژیم صهیونیستی فقدان مشروعیت دارد/ شمارش معکوس زوال صهیونیست‌ها آغاز شده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد رژیم صهیونیستی فقدان مشروعیت دارد و این بحران هویتی موجب شده هیچ گاه نتوانند به اهدافش دست یابند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرارسیدن سالروز روز نکبت، گفت: رژیم صهیونیستی فقدان مشروعیت دارد و این بحران هویتی موجب شده هیچ گاه نتوانند به اهدافش دست یابند.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع بر اساس سخنان رهبر کبیر انقلاب این رژیم، غده سرطانی است و باید از روی زمین محور شود و حامیان غربی آنها متوجه شدند صهیونیست ها نمی توانند اهداف شوم آنها را تامین کند.



وی ادامه داد: شمارش معکوس نابودی و زوال رژیم صهیونیستی مدتها است که شروع به کار کرده و رخدادهای چند سال اخیر بیانگر این امر است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: نباید فراموش کرد نیل تا فرات شعار صهیونیست ها در سالروز تاسیس این رژیم غاصب بود اما اکنون مشاهده می شود که آنها نمی توانند سرزمین هایی که اشغال کرده اند را مدیریت کنند.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد امروزه موازنه قدرت در سرزمین های اشغالی تغییر کرده و فلسطینیان روز به روز قدرتمندتر می شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 342011
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار