خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/29 - 10:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده با اشاره به تحرکات ضدبرجامی تل‌‎آویو:

رژیم صهیونیستی درصدد دور کردن بایدن از توافق هسته‌ای است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد تل‌اویو تلاش می کند دولت بایدن را مجاب کند تا از توافق هسته ای دوری کند.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با رایزنی های ضدبرجامی رژیم صهیونیستی در آمریکا، گفت: سران رژیم غاصب اسرائیل راهبرد ضدایرانی مشخصی دارند و تلاش می کنند از هر ابزاری برای تضییع حقوق مردم ایران بهره ببرند.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها فشارهای سیاسی زیادی را به آمریکایی‌ها و دیگر کشورهای برجامی آورده‌اند، اظهار کرد: در واقع آن‌ها می‌خواهند روند مذاکرات هسته‌ای را تحت تاثیر قرار دهند تا برجام به ثمر نرسد.



وی ضمن یادآوری نقش صهیونیست ها در خروج ترامپ از توافق هسته ای برجام، ادامه داد: اکنون نیز تل‌اویو تلاش می کند دولت بایدن را مجاب کند تا از توافق دوری کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه صهیونیست ها با دامن زدن به ایران هراسی، زمینه همراهی کشورها با سیاست هایشان را فراهم می کنند، افزود: بر این اساس می توان در موضع گیری سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مشاهده کرد که مدام از کلیدواژه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای استفاده شده است.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع بعد از رفت و آمدهای سران رژیم صهیونیستی به آمریکا، شاهد موضع گیری های ضدایرانی هستیم که برخواسته از القائات و دسیسه های تل‌آویو است./



پایان پیام

  • کد خبر : 347645
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار