خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/09 - 11:09
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحماندوست:

رژیم صهیونیستی با ورود به کرانه باختری پا روی لبه تیغ گذاشته است

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به افزایش توان دفاعی فلسطینیان طی یک سال اخیر و دستیابی به فناوری ساخت سلاح، گفت: امروز ورود رژیم صهیونیستی به کرانه باختری می‌تواند آغازی بر پایان آنها باشد.

مجتبی رحماندوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با ورود به کرانه باختری بعد از 22 سال، پا روی لبه تیغ گذاشته است، گفت: ورود سربازان اشغالگر صهیونیستی به کرانه باختری در وهله اول، جدی ترین خطر را متوجه خود آنها خواهد کرد و آغازی بر پایان آنها خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مساحت کرانه باختری که بسیار بیشتر از غزه است، عنوان کرد: در منطقه کرانه باختری صهیونیست هایی هم به صورت مسلح زندگی می کنند با این حال ورود نظامیان اسرائیلی با هدف اشغال کامل این منطقه، آنها را وارد یک وادی بسیار خطرناک کرده است.

وی در ادامه با اشاره به توانایی فلسطینیان در دفاع از خود بعد گذشت حدود 330 روز از عملیات طوفان الاقصی، یادآور شد: امروز فلسطینیان به توان ساخت سلاح های بسیاری دست پیدا کرده اند از این رو زمینه دفاع از کرانه باختری نیز برای آنها فراهم است.

رحماندوست در ادامه با اشاره به اهمیت ورود مجامع بین المللی از جمله کشورهای اسلامی و عربی برای حمایت از فلسطین، عنوان کرد: هدف اصلی تأسیس سازمان همکاری اسلامی، دفاع و حمایت از فلسطین بود اما اعضای این سازمان با سکوت، صرفا جنایات اسرائیل را محکوم می کنند چرا که تحت تأثیر قدرت های پوشالی دنیا همچون آمریکا هستند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در ادامه تأکید کرد: این در حالی است که شب گذشته الجزایر برای دفاع از فلسطین اعلام آمادگی کامل کرد تا جایی که قانونی برای لشگرکشی جهت حمایت از ملت فلسطین به تصویب رساند و امروز آمادگی یک جنگ تمام عیار را دارد لذا سایر کشورهای اسلامی نیز باید در این خصوص اقدام کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در پایان ابومازن را به عنوان یک سازشکار خائن، مانع اصلی پیروزی فلسطینیان دانست و خاطرنشان کرد: ملت غزه در زمان عملیات طوفان الاقصی از ورود ابومازن به این منطقه جلوگیری کرد و به تنهایی توانست حدود یک سال مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند از این رو فلسطینیان کرانه باختری نیز باید بدون دخالت تشکیلات خودگردان، با استقلال کامل به دفاع از ملت خود بپردازند چرا که ابومازن به دنبال مقابله با اسرائیلی ها نیست./

پایان پیام

  • کد خبر : 382885
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار