خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/13 - 14:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رئیس فراکیسون حمایت از محور مقاومت:

رژیم صهیونیستی از آرامش نوار غزه عصبانی است

رئیس فراکیسون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی سازی قدس شریف اظهار داشت:رژیم صهیونیستی از آرامش نوار غزه عصبانی است و با حمله های گاه و بی گاه به بهانه های مختلف به مردم بی دفاع این منطقه، می خواهد قدرت پوشالی خود را به نمایش بگذارد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  تاکید کرد: مردم بی دفاع و مظلوم غزه با حداقل امکانات و در شرایط سخت در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی ایستادگی کردند و آبروی نداشته این رژیم را بارها با مقاومت جانانه خود بردند.



وی افزود: رژیم صهیونیستی بارها تلاش کرد تا مقاومت مردم غزه را در هم بشکند اما هر بار با شکست، مفتضحانه تر از قبل مجبور به آتش بس و عقب نشینی از مواضع شد و با آتش بازی های اخیر خود به دنبال کسب اعتبار و چنگ دندان نشان دادن به مردمی است که سالها در محاصره هستند.



نماینده مردم همدان تصریح کرد:سران تل آویو محکوم به شکست و زوال هستند و در شرایطی که با پیشرفته ترین سلاح ها و موشک های نقطه زن و مدرن حریف ابتدایی ترین امکانات و سلاح های فلسطینی ها نمی شوند ادعای نیل تا فرات می کنند و گاه و بی گاه هم برا اینکه قدرت پوشالی خود را به دنیا نشان دهند دست به جنایتی جدید می زنند اما بی شک چیزی جز ذلت و نابودی نصیب آنها نخواهد شد./



پایان پیام.

  • کد خبر : 334921
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار