خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/08 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فرخی میکال:

رژیمی جعلی که کلاهک هسته‌ای دارد نمی تواند انگشت اتهام به سمت ایران بگیرد

عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس گفت: رئیس رژیم صهیونیستی که فعالیت هسته ای ایران را غیرصلح آمیز می داند، به افکار عمومی دنیا پاسخ دهد این رژیم جعلی چرا کلاهک هسته ای دارد؟.

رسول فرخی میکال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در واکنش به درخواست تل‌آویو برای تداوم تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران، گفت: رژیم صهیونیستی یکی از ناقضان اصلی قوانین بین المللی در حوزه فعالیت های هسته ای است لذا نمی تواند درخواست های غیرمنطقی خودش علیه ایران را مطرح کند.



نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رئیس رژیم صهیونیستی که فعالیت هسته ای ایران را غیرصلح آمیز می داند، به افکار عمومی دنیا پاسخ دهد این رژیم جعلی چرا کلاهک هسته ای دارد و چرا تحت نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اقدام به فعالیت صلح آمیز نمی کند؟.



وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی اجازه دسترسی بازرسان آژانس به مجموعه های هسته ای خودش را نمی دهد، ادامه داد: این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی تحت شدیدترین نظارت های آژانس قرار دارد و بیشترین بازرسی ها از مجموعه های هسته ای ایران صورت گرفته که بی سابقه است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه سران رژیم صهیونیستی درصدد سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و می‌خواهند افکار عمومی دنیا را تحت تاثیر سیاست های خود قرار دهند.



عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع آنها احیای برجام را برای خودشان بد می دانند لذا از هیچ تلاشی برای جلوگیری از تحقق این مهم دریغ نمی کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 348414
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار