خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/21 - 16:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نوش آبادی:

رویکرد غربی‌ها در مذاکرات مبتنی بر خروج از بن بست و حل مشکلات باشد، نه فرصت‌سوزی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد کشورهای غربی باید با رویکرد حل مشکلات و خروج از بن بست به مذاکرات هسته ای بپردازند.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با مذاکرات وین، گفت: پیشنهادات ارائه شده توسط جمهوری اسلامی خارج از چارچوب برجام نیست لذا کشورهای اروپایی نباید مطالبات ایران را نادیده بگیرند.



نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متون مصوب کشورهای 1+5 و تایید شده توسط شورای امنیت باید محور مذاکرات باشد نه اینکه طرف های برجامی منافع ملت ایران را نادیده بگیرند و توجهی به گذشته نداشته باشند.



وی با اشاره به اینکه قطعا مذاکرات فرسایشی به نفع هیچ یک از کشورها نیست، ادامه داد: اظهارنظرها و مواضع اروپایی ها در قالب برنامه اقدام مشترک نیست و در راستای امتیاز گیری بیشتر است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: کشورهای عضو برجام نباید فرصت سوزی کنند و باید بدون فوت وقت ایده ها و پیشنهادات مذاکره کنندگان کشورمان را بررسی کنند تا نتیجه مطلوب حاصل و برجام نیز احیا شود.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام سندی حقوقی و کارشناسی است لذا اروپایی ها نباید با اظهارات صرفا سیاسی آن را تحت الشعاع قرار دهند، خاطرنشان کرد: بنابراین پیشنهاد می شود کشورهای غربی با رویکرد حل مشکلات و خروج از بن بست به مذاکرات بپردازند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333404
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار