خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/19 - 15:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
میرتاج الدینی:

رهبر معظم انقلاب جایگاه ملت‌ها در تعیین سرنوشت جهان اسلام را ارجح بر سران آنها دانستند

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب مجلس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره عادی سازی روابط میان برخی سران منطقه با سران رژیم صهیونیستی، گفت: ولی امر مسلمین هشدار و نصیحت حکیمانه‌ای به سران منطقه داد که به دامن مردم خود بازگشته و بدانند اسرائیل هیچگاه نمی‌تواند حامی آنها باشد.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته بشار اسد با ایشان، گفت: ایشان در بخشی از سخنان خود اشاره کردند که برخی سران کشورهای همسایه با سران رژیم صهیونیستی قهوه می نوشند اما ملت آنها در روز قدس شعار ضد صهیونیستی می دهند که این واقعیت روز منطقه است.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس بر همین اساس تصریح کرد: این نکته حضرت آقا بسیار مهم و تعیین کننده به خصوص در آینده منطقه بوده و جایگاه و نقش کشورهای اسلامی را در برخوردهای آینده با عوامل سلطه یعنی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل آشکار می کند.



وی در ادامه با بیان اینکه ملت ها از ابتدا، خود را از دولت های مرتجع و وابسته جدا کرده و در جبهه آزادی قدس قرار گرفتند، عنوان کرد: اگر سران این کشورها به سمت ملت خود بازنگشته، فاصله خود با رژیم صهیونیستی را حفظ نکرده و به عادی سازی روابط ادامه دهند، سرنوشتشان محتوم به شکست خواهد بود که سرنوشتی مشابه حسنی مبارک و انور سادات است.



میرتاج الدینی ادامه داد: این هشدار و نصیحت حکیمانه ولی امر مسلمین به آنها بود که به سران کشورهای منطقه به دامن مردم خود باز گردند و بدانند اسرائیل هیچگاه نمی تواند پناهگاه و حامی آنها باشد.



نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در پایان نیز با بیان اینکه دوستان واقعی سوریه و حکام دو رو در فتنه داعش به خوبی خود را نشان دادند، خاطرنشان کرد: دوستان سوریه مثل ایران در کنار ملت و دولت مشروع این کشور ایستاندند اما بسیاری از کشورهای دیگر که ادعای دوستی با سوریه را داشتند در زمان سختی و مصیبت، آنها را رها کرده و حتی به صف دشمنانشان ملحق شدند لذا سوری ها باید در روابط آینده خود با کشورها، شاخص هایی را مد نظر داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 341473
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار