خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/08 - 19:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل

رایزنی نیکزاد و رئیس کمیسیون سیاست خارجی اسپانیا/ بازدید نایب رئیس مجلس از کنگره نمایندگان اسپانیا

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  با رئیس کمیسیون سیاست خارجی اسپانیا دیدار و درخصوص گسترش روابط پارلمانی و تعمیق هرچه بیشتر مناسبات دوکشور گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی نیکزاد ثمرین که به منظور شرکت در نشست یکصد و چهل و سومین اتحادیه بین المجالس جهانی به مادرید سفر کرده، صبح امروز (دوشنبه ۸ آذرماه) با حضور در کنگره نمایندگان اسپانیا، با "پائو ماری کلوزه" رئیس کمیسیون امور خارجه کنگره نمایندگان، دیدار و درخصوص گسترش روابط پارلمانی بحث و گفت وگو کرد.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تشکر از برگزاری منظم این اجلاسیه بین المجالس جهان گفت: با توجه به رابطه ۴۰۰ ساله دیپلماتیک ایران و اسپانیا هر از چند گاهی در راستای تقویت روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی باید تبادل نظر داشته باشیم، چرا که پارلمان‌ها آیینه تمام نمای اراده و خواست ملت ها هستند و می توانیم با تقویت این رابطه بهتر با خواست ملت‌های یکدیگر آشنا شویم.



همچنین طرفین ابراز امیدواری کردند که دور جدید مذاکرات هسته‌ای وین منجر به لغو تحریم‌ها و انجام تعهدات متقابل شود.



بر اساس این گزارش نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از صحن کنگره نمایندگان اسپانیا بازدید و در جریان شیوه فعالیت و نحوه قانونگذاری نمایندگان در کنگره قرار گرفت./



پایان پیام 

  • کد خبر : 332328
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار