خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/11 - 11:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حیدری:

راز بقای رژیم نامشروع صهیونیستی گسترش تروریسم است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راز بقا برای رژیم نامشروع صهیونیستی ایجاد ناامنی و گسترش تروریسم تعریف شده، بر این اساس بیش از پیش باید هوشیاری مسئولان افزایش پیدا کند.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ترور شهید فخری زاده توسط عوامل موساد، گفت: رژیم صهیونیستی قدرت خاصی نیست که بتواند به صورت مستقل دست به این گونه اقدامات تروریستی بزند بلکه از قدرت دولت ترامپ برای این امر استفاده کرده است.



نایب رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: رژیم صهیونیستی در طول چهار سال اخیر با ترامپ هماهنگ بوده و با توجه به متفاوت بودن رویکرد بایدن و دموکرات ها در  برجام  صهیونیست‌ها تلاش دارند با توجه به فرصت 50 روزه باقی مانده از دولت ترامپ ، اقداماتی را علیه کشورمان انجام دهند. رژیم صهیونیستی یکی از حامیان اصلی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود اما به هر شکل این رژیم باید منتظر پاسخ متقابل کشورمان باشد.



حیدری تصریح کرد: ایران به دنبال ترویج ترور و تروریسم نیست و خود قربانی ترور بوده به همین دلیل معتقد است ترویج تروریسم، موجب آسیب به صلح جهانی می‌شود.



وی ابراز کرد: راز بقا برای رژیم نامشروع صهیونیستی ایجاد نا امنی، ترور و گسترش تروریسم تعریف شده، بر این اساس بیش از پیش باید هوشیاری مسئولان افزایش پیدا کند.



نماینده مردم قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا ایران در برابر قدرت های جهانی قرار دهد و اگر کشورمان ناخواسته وارد جنگی شود با توجه به توان دفاعی بالا می تواند بازدارندگی لازم را داشته باشد.



حیدری خاطرنشان کرد: ترور شهید فخری زاده در راستای استفاده رژیم صهیونیستی از قدرت دولت ترامپ بود و این نوع ترورها کورکورانه و بزدلانه هیچ خللی در عزم، اراده، وحدت ملت و حاکمیت ایران ایجاد  نخواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 309210
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار