خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/18 - 18:47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
با همراهی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور:

رئیس مجلس ویتنام از نمایشگاه دائمی دستاوردهای خانه فناوری و نوآوری ایران IHIT بازدید کرد

رئیس مجلس ویتنام با همراهی دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نمایشگاه دائمی دستاوردهای خانه فناوری و نوآوری ایرانIHIT  بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام در ادامه سفر خود به ایران از نمایشگاه دائمی دستاوردهای خانه فناوری و نوآوری ایرانIHIT  بازدید به عمل آورد.



در جریان این بازدید وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام با اشاره به ظرفیت‌های علمی و فناوری ایران خواستار تقویت همکاری‌ها در این حوزه، بین دو کشور شد و عنوان کرد: دو کشور ظرفیت خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله انتقال تکنولوژی در حوزه‌های نانوتکنولوژی، هوافضا و نوآوری و کشاورزی دارند.



وی افزود: از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور نیز دعوت کردیم تا طی سفری به ویتنام با ظرفیت‌های علمی و فناوری کشورمان آشنا و تفاهم‌نامه‌های همکاری منعقد شود. ویتنام در نظر دارد در زمینه علم و فناوری و اقتصاد دیجیتال گام‌های اساسی برای توسعه کشور بردارد.



دهقانی فیروزآبادی نیز با اشاره به ظرفیت‌های مشترک دو کشور ضمن معرفی دستاوردهای کشورمان در حوزه علم و فناوری، خواستار همکاری‌های بیشتر بین دو کشور شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366345
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار