خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/06/17 - 13:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
در حاشیه نشست کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی APA صورت گرفت؛

دیدار فاطمه ذوالقدر با نماینده مجلس سوریه

فاطمه ذوالقدر، رئیس هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با آقای علی محمود الصطوف، نماینده مجلس سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیده فاطمه ذوالقدر، رئیس هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی APA  با آقای علی محمود الصطوف نماینده مجلس سوریه دیدار و گفتگو کرد.



ذوالقدر درابتدای این دیدار، با اشاره به عمق روابط میان دو کشور، از تلاش‌های دولت و پارلمان سوریه درجهت تحکیم و توسعه روابط و مناسبات فیمابین تقدیر کرد.



وی همچنین با تأکید بر نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در حمایت بودجه‌ای از دبیرخانه مجمع مجالس آسیایی در طول 11 سال گذشته، ابراز امیدواری کرد: هیأت‌های پارلمانی شرکت کننده در این نشست، رویکردی سازنده و عملگرایانه، نسبت به مباحث مهم این کمیته اتخاذ نمایند.



 











دیدار خانم ذوالقدر با علی محمود الصطوف نماینده مجلس سوریه


 



رئیس هیأت پارلمانی کشورمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی تحرکاتی که در منطقه در جهت تضعیف جایگاه جمهوری اسلامی ایران انجام می شود، بر لزوم تقویت همکاری‌های فیمابین برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.



نماینده مجلس سوریه نیز در این دیدار با تأکید بر تحکیم و تعمیق پیوندهای دوستی میان ملت و دولت سوریه و ایران؛ از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از کشورش قدردانی کرد.



وی همچنین با اشاره به اعمال تحریم‌های یکجانبه آمریکا افزود: جمهوری اسلامی ایران با استقامت خود در برابر دشمنان، حسن نیت خود را به جهانیان ثابت کرده است.



نماینده مجلس سوریه تأکید کرد: همکاری‌های ایران و محور مقاومت در مبارزه با تروریسم، خشم صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را بر انگیخت و آنها در پیشبرد توطئه‌های خود ناکام ماندند./



پایان پیام

  • کد خبر : 287928
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار