خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/25 - 10:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نوش آبادی با اشاره به بیانیه نمایندگان جمهوری‌خواه؛

دولت بایدن تحت تاثیر فشار کنگره قرار نمی‌گیرد/ لزوم ارائه تضمین از سوی آمریکا

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد بیانیه ضدبرجامی سناتورهای آمریکایی نشان دهنده تنش میان جمهوری خواهان و بایدن برای رسیدن به اهداف سیاسی داخلی این کشور است.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با بیانیه ضدبرجامی سناتورهای آمریکایی، گفت: کنگره اساسا مخالف رفع تحریم های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران است.



نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات داخلی آمریکا نزدیک است از این رو شاهد افزایش تنش میان جمهوری خواهان و دموکرات ها هستیم، اظهار کرد: در واقع جمهوری خواهان درصدد خدشه دار کردن سیاست های دولت بایدن هستند تا با ایجاد نارضایتی، بتوانند کرسی های بیشتری را کسب کنند.



وی با بیان اینکه نمایندگان کنگره در پی ایجاد نگرانی نسبت به احیای برجام در میان افکار عمومی آمریکا هستند، ادامه داد: به عبارتی می خواهند دولت بایدن را ضعیف جلوه دهند تا بتوانند جمهوری خواهان را اهداف انتخاباتی خود نزدیک کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: البته بعید می دانم دولت بایدن تحت تاثیر این فشارها قرار بگیرد زیرا آنها هم فکر می کنند اگر نتوانند برجام را احیا کنند، در عرصه داخلی سیاسی خودشان شکست خواهند خورد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین درگیری ها و تنش های داخلی ایالات متحده به هیچ عنوان نمی تواند به برجام آسیب بزند زیرا احیای این توافق در گرو ارائه تضمین و راستی آزمایی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 339058
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار