خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/27 - 18:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

دوره‌گردی نماینده ویژه آمریکا در منطقه برای ایجاد بدبینی نسبت به ایران است

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد دوره گردی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به منطقه در راستای ارتقاء روابط کشورهای همسایه با ایالات متحده و ایجاد بدبینی نسبت به جمهوری اسلامی است.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با اهداف پشت پرده سفر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به منطقه و رایزنی با همپیمانانشان، گفت: دوره گردی رابرت مالی در راستای ارتقاء روابط کشورهای همسایه با آمریکا و ایجاد بدبینی نسبت به جمهوری اسلامی است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در تلاش هستند ایران را به عنوان تهدیدی برای منطقه معرفی کنند، اظهار کرد: بر این اساس حضور نماینده ویژه آمریکا در منطقه نشان می دهد سیاستمداران کاخ سفید از توان نفوذ ایران هراس جدی دارند.



وی ادامه داد: این مهم در حالیست که کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه باید بدانند ایران همواره حامی آنها بوده و هیچ نوع تهدیدی علیه آنها به شمار نمی رود زیرا تاریخ نیز گواه این امر است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان باید یادآور شد رژیم صهیونیستی طی چند وقت گذشته نسبت به مذاکرات برجامی و فعالیت هسته ای کشورمان موضع گیری های متعدد خلاف واقع داشته و آمریکایی ها نیز همصدا با آنها از وجود گزینه‌های احتمالی به منظور کنترل برنامه هسته‌ای ایران در صورت عدم دستیابی به توافق در مذاکرات وین گفته اند.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در این سفر تلاش می کند این سیاست را برای همپیمانان منطقه ای خود تبیین کند تا از این طریق علیه کشورمان هجمه ایجاد کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 329484
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار