خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/19 - 16:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

دستیابی به توافقی پایدار در گرو تغییر رویکرد آمریکا است، نه اعمال سیاست فشار حداکثری

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد دستیابی به توافقی پایدار، عاقلانه و عادلانه نیازمند تغییر در رویکرد سیاستمداران آمریکایی است و این در حالیست که شاهد پیگیری سیاست فشار حداکثری علیه کشورمان هستیم.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن انتقاد از اجرای سیاست فشار حداکثری علیه کشورمان از سوی ایالات متحده، گفت: باید اذعان کرد وضعیت کنونی در روند مذاکرات هسته ای بیانگر اقدامات غلط و ظالمانه آمریکایی ها علیه جمهوری اسلامی است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستیابی به توافقی پایدار، عاقلانه و عادلانه نیازمند تغییر در رویکرد سیاستمداران آمریکایی است، اظهار کرد: این مهم در حالیست که کنگره این کشور در اقدامی ضدایرانی، چند مصوبه اتخاذ کرد که علی رغم غیر الزام آور بودن، به احیای برجام آسیب می زند.



وی با بیان اینکه موضوعات فرابرجامی بیان شده از سوی آمریکایی ها نشان دهنده رویکرد خصمانه آنها علیه ملت ایران است، ادامه داد: کاخ سفید باید تمامی تحریم های موجود علیه ایران را برچیند و این امر خواسته به حق جمهوری اسلامی مسحوب می شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن اشاره به اینکه ایالات متحده درصدد فرصت سوزی برجامی است، افزود: در این میان نیز سیاستمداران این کشور تلاش می کنند با اقدامات مختلف مانند مصوبات اخیر کنگره، عرصه مذاکرات را بر کشورمان تنگ کنند تا بتوانند اهداف مدنظرشان را محقق کنند.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک پیگیری سیاست فشار حداکثری علیه ایران صرفا به ضرر آمریکایی ها تمام خواهد شد زیرا امروزه کشورمان در عرصه های مختلف به خودکفایی رسیده و اعمال این دسیسه ها با شکست مواجه خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 341485
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار